Retkikohteet

perjantai 24. helmikuuta 2012

Jotain vähän erilaista

Jääkaapissa oli broileria, pekonia ja parsakaalia ja ajattelin ensin tehdä niistä pastaa. Mutta sitten päätinkin kokeilla jotain uutta. Tai eihän pizza itsessään ole mitään uutta, mutta pizza näistä raaka-aineista oli jotain uutta. Ja vaikka itse sanonkin, niin lopputulos oli varsin maittava! Voin siis suositella muillekin kyseisiä raaka-aineita pizzan täytteeksi. Ja vaikka yleensä en erikoisemmin välitä ananaksesta pizzassa, niin tähän pizzaan se olisi kuitenkin sopinut aika kivasti. Täytyy siis ensi kerralla laittaa myös ananasta mukaan. Tai ehkä sittenkin fetaa. Vai sopiskohan ne molemmat... Hmmm....






Asiasta toiseen, joka myöskin on vähän erilaista tässä blogissa. Seuraan muutamaakin eri muotiblogia, joissa ihmiset esittelevät päivän asujaan. Ja tänään tuli mieleeni, että ehkäpä minunkin asuni voisi tällä kertaa sopia esiteltäväksi. Syy siihen on oikeastaan keskustelu, jonka kävin viime viikonloppuna. Pääpointti keskustelussa oli se, että olen huomannut ostavani viime aikoina suurimman osan vaatteistani Prismasta, (hmm, olikohan tämä nyt nolo tunnustus…) koska sieltä olen löytänyt minun näköisiä vaatteita ja melko edulliseen hintaan. Ja kyseinen keskustelu tuli mieleeni siksi, että päälläni on vaatteet, jotka olen ostanut kaupoista, joissa myydään myös ruokaa. Mutta ainakaan omasta mielestäni ne eivät välttämättä näytä siltä. Vai näyttääkö?
Paita - Premoda, Prisma
Hame - Impuls, Citymarket
Sukkikset - Lidl
Koru - Only
Vyö - Seppälästä ostetusta hameesta

3 kommenttia:

  1. Mäkin Raumalla shoppailin usein Prisman vaateosastolla, tunnustan! Hame on erityisen kiva!

    Erikoisista kokeiluista tuli mieleen, että näin viime yönä unta, että tein mamman marjapiirakkaa mustikka-nakki -täytteellä! :D Koita sitä seuraavaksi!

    VastaaPoista
  2. Ootteko tutustuneet Prismassa myytävään saksalaiseen Lerros-merkkiin? Mä tykkään!!! Oon ostanut nyt jo neljä vaatekappaletta ko. merkitä. :)

    VastaaPoista
  3. Juu, on tuttu merkki. Monesti oon niitä Prismassa ihastellut ja viime kesänä ostinkin shortsit alennusmyynneistä (niistä taitaa olla kuva Kroatia-kirjoituksessa). Heti alkoi tehdä mieli lähteä Prisman vaateosastolla käymään, kun en oo hetkeen ehtinyt. No, onneksi on pyhäpäivä, niin ei voi :D

    VastaaPoista